ZPŮSOBY DOPRAVY A PLATBY

ZPŮSOB DOPRAVY

DOPRAVNÉ ZDARMA*

  • 1. U produktu označeného "DOPRAVA ZDARMA" neplatíte dopravné u dopravců: DPD balík, Česká pošta, PPL balík a PPL SPRINT nehledě na velikost/váhu objednaného zboží.
  • 2. Od 10 000Kč - platí pro objednávky v hodnotě nad 10 000,- Kč s DPH pro typ dopravy: DPD, Česká pošta a PPL balík

*V případě dopravy zdarma si vyhrazujeme právo na změnu dopravce, tak abychom mohli doručit zásilku co nejrychleji.

Typ dopravy

Cena bez DPH

Cena s DPH

Osobní odběr Brno, Ostrava

Zdarma

Zdarma

Výdejní místa (Uloženka, DPD Parcel shop)

40 Kč

49 Kč

DPD balík

54 Kč

65 Kč

PPL balík

70 Kč

85 Kč

Česká pošta - balík do ruky

66 Kč

80 Kč

PPL SPRINT (paleta, nadrozměr)

302 Kč

365 Kč

ZPŮSOB PLATBY

Typ platby

Cena bez DPH

Cena s DPH

Hotově - odběr Brno, Ostrava

Zdarma

Zdarma

Hotově - výdejní místa (Uloženka, Mountfield, DPD)

37 Kč

45 Kč

Dobírka

37 Kč

45 Kč

Platba bankovním převodem

Zdarma

Zdarma

PLATBA KARTOU
- Tento poplatek účtuje banka za provedenou transakci a je odváděn bankovním domům a karetním společnostem.

1% z ceny zboží

DOPRAVA NA SLOVENSKO

  • Zboží je možné zaslat i na Slovensko, ale pouze po zaplacení zálohové faktury na náš EUROvý účet.
  • Kurz dle www.cnb.cz
  • Cena dopravy pro menší zásilky (monitor, notebook, ...): 200Kč bez DPH.
  • Cena pro větší zásilky: od 300Kč bez DPH (dle velikosti a hmotnosti zboží, více info@digiboss.cz)
  • Pokud jste plátcem DPH s platným DIČ, tak je možné zaslat zboží bez DPH.

Převzetí zboží:

Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.

I prestože je obal mechanicky neporušený a zboží je poškozeno, tak o této skutečnosti neprodleně informujte dopravce, který Vám zboží doručil. Jedná-li se o doručení Českou poštou, poškození zboží oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty. V případe DPD je lhůta na oznámení poškození 2 dny. U ostatních dopravců (PPL Sprint) poškození oznamte nejpozději do 3 dnů. Poté o této skutečnosti neprodleně (nejpozději následující den) informujte nás (e-mailem, tel.). V případě poškození zachovejte přepravní obal a výstelku pro nutnost správného vyřízení reklamace poškození přepravcem. Pokud tak nebude učiněno, reklamace poškození bude zamítnuta. Po následné dohodě je možné kupujícímu ihned expedovat nové zboží, poskytnout slevu nebo zákazník může odstoupit od smlouvy.

V případě poškození zboží přepravou, prosím vyplňte reklamační formulář u přepravní společnosti, která Vám zboží doručovala.
U PPL zásilek (balík, paleta) vyplňte formulář, který naleznete zde: https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace
U DPD zásilek vyplňte formulář zde: https://public.dpd.cz/ocm/ocmindex.aspx
U zásilek, které byly doručeny Českou poštou je nutné poškození zásilky nahlásit v den doručení na nejbližší pobočce České pošty.

Při osobním odběru zboží od zástupců dodavatele, kupující ověří úplnost dodávky v místě odběru ihned.

V případě nedodržení popsaného postupu, reklamace poškození nemuže být uznána.
Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

Komunikace mezi zákazníkem a dodavatelem:
Další komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem je uskutečňována elektronickou poštou, pokud se strany nedohodnou jinak.