• 300 000 produktů
  • Rychlá expedice
Menu
CZKMěna
Vyberte si kategorii
> Reklamace

Vrácení zboží a reklamace

 

Kontakty

 

Volejte Po-Pá 8-14 hod.

 570 570 170
 

Pište kdykoli

 info@patro.cz

 

 

Zboží zakoupené po 30.4.2019 zasílejte na:
NWT a.s.
RMA, Patro.cz
Třída Tomáše Bati 269, 76001, Zlín

 


Reklamační řízení se řídí tímto reklamačním řádem.

 

 

Časté otázky našich zákazníků

  • Zboží mi bylo doručeno poškozené:
  • Dorazilo Vám zboží domů poškozené? Přepravní obal zásilky je viditelně mechanicky poškozen?

    Při jakémkoliv zjevném poškození přepravního obalu máte právo zásilku nepřijmout.

    Ať už se rozhodnete jakkoliv, sepište na místě s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu a pokud možno, pořiďte fotodokumentaci balení.

    V případě, že je přepravní obal neporušený, ale zboží po rozbalení je poškozené, pořiďte prosím fotodokumentaci balení, včetně obalového materiálu a samotného zboží a obraťte se na naše zákaznické centrum na čísle 570 570 177 (v pracovní dny 8-14 hod) nebo zboží dovezte v co nejkratší době na kteroukoliv prodejnu Patro.cz. Jak postupovat v tomto případě naleznete na stránce Jak postupovat při přebírání zásilky.

  • Vrácení zboží ve 14 dnech:
  • Koupili jste si zboží a po jeho doručení jste zjistili, že Vám nevyhovuje, nesplňuje Vaše očekávání nebo jste si prostě koupi rozmysleli?

    Ze zákona máte v takovém případě právo vrátit zboží ve lhůtě 14 dní od doručení.

  • 📄 Formulář - Uplatnění reklamace a reklamační list
  • Formulář můžete 🌐 vyplnit on-line, nebo si jej můžete ⬇️ stáhnout v pdf.

  • 📄 Formulář - Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy
  • Formulář můžete 🌐 vyplnit on-line, nebo si jej můžete ⬇️ stáhnout v pdf.

  • Přímá reklamace u autorizovaného servisu
  • Porouchala se Vám lednička, pračka, nebo třeba notebook, který jste zakoupili u nás na e-shopu? Chcete celou záležitost vyřešit jednoduše a co možná nejrychleji a bez nutnosti zasílání zboží na reklamaci?

    Máme pro Vás má jednoduché řešení. Všechny reklamované výrobky označené sériovým číslem (S/N) můžete jednoduše nahlásit na podpoře dané značky a řešit reklamaci prostřednictvím autorizovaného servisu.

  • Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
  • V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů. Tato lhůta běží v případě, že máme od Vás veškeré podklady. Většinou však zvládneme vyřízení rychleji.

    V případě reklamace kupujícím, který není spotřebitelem, jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody.

  • Lze urychlit dobu reklamace?
  • ANO. Odesláním zboží přímo do autorizovaného servisu, ušetříte až 5 dní.

  • Kde mám reklamaci uplatnit?
  • Veškeré zboží je samozřejmě možné reklamovat:

    1. Osobně na kterékoli pobočce Patro.cz. Seznam poboček a jejich otevírací dobu najdete zde
    2. Odesláním zboží na adresu:
      NWT a.s.
      RMA, Patro.cz
      tř.Tomáše Bati 269
      760 01 Zlín
  • Co je potřeba doložit k reklamovanému zboží?
  • K reklamaci je nutné doložit kopii nákupního dokladu. Dále doporučujeme zboží odeslat s příslušenstvím dle charakteru vady (notebook nenabíjí = notebook + adaptér). Nejste-li si jistí, kontaktujte reklamační oddělení emailem na reklamace@nwt.cz, kde Vám poradí, jaké příslušenství k reklamovanému zboží přibalit. Důležité je přiložit průvodní dopis s popisem vady.

    K reklamaci prosím přiložte příslušenství k produktu

  • Mohu sledovat stav reklamace?
  • Stav reklamace je možné zjistit dotazem na mail: reklamace@nwt.cz nebo telefonicky na čísle 570 570 177 (v pracovní dny 8-14 hod)

  • Mám v zařízení data, přijdu o ně v rámci opravy?
  • Pravděpodobně ano. Servisy v rámci diagnostiky obnovují tovární nastavení, aby odstranily vliv aplikací třetích stran. Doporučujeme pravidelně zálohovat data

Vážený zákazníku společnosti Profisys a.s.,

níže Vám přinášíme vysvětlení situace vzniklé kolem e-shopu a domény www.digiboss.cz.

Společnost NWT a.s. od 1.5.2019 převzala do provozu doménu www.digiboss.cz, na které od tohoto data provozuje svůj e-shop, který nabízí především černou a bílou elektroniku, mobilní telefony, počítače a hardware.

Společnost NWT a.s. neodkoupila žádný majetek, závazky, pohledávky ani část společnosti Profisys a.s., není tedy jejím právním nástupcem.

Z toho důvodu neexistuje právní nárok uplatňovat požadavky na reklamace a proplacení dobropisů, které vznikly z obchodně právního vztahu mezi Profisys a.s. a Vámi jako koncovým zákazníkem, u společnosti NWT a.s.

Jsme si vědomi, že tato situace je pro Vás velmi nepříjemná a NWT a.s., jako současný provozovatel domény www.digiboss.cz, se Vám bude snažit pomoci s řešením reklamace jako takové. V případě, že máte doklad o pořízení zboží, tj. fakturu, jsme schopni Vám poradit na jaký autorizovaný servis se můžete obrátit.

V případě, že fakturu o pořízení zboží nemáte, NEMÁME ŽÁDNOU MOŽNOST jak tento doklad z databáze Profisys a.s. získat. Pak přichází v možnost pouze placená oprava, kterou však není nutné realizovat v autorizovaném servisu.

V případě, že se rozhodnete zboží reklamovat na některé z našich poboček, bude Vám taková reklamace vrácena, protože není možné založit reklamaci na zboží, které jsme Vám neprodali a nemáme v databázi Váš nákupní doklad.

V případě dotazů jsme Vám k dispozici na mailu: podpora@patro.cz

  • Co vyzkoušet před odesláním zboží do reklamace?
  • Pokud se jedná o mobilní telefon, tablet či počítač, určitě nejprve udělejte na zařízení tovární nastavení či recovery systému. Většinou bývá vada v aplikaci třetích stran a zboží jako samotné nakonec vadné není. Jak na to? To se dozvíte v bodě 2., kde najdete několik výrobců zařízení

  • Odkazy na stránky - podporu výrobců:
  • http://www.acer.com/ac/cs/CZ/content/support
    http://www.asus.com/cz/support/
    http://www.lenovo.com/cz/cs/
    http://www.dell.com/support/home/cz/cs/czbsdt1?~ck=mn
    http://www.samsung.com/cz/support/
    https://www.sony.cz/support/cs

  • Co donést k reklamovanému zboží za příslušenství?
  • Určitě je lepší donést k mobilnímu telefonu i nabíječku či naopak. Servis otestuje i poslané příslušenství. V opačném případě nemusí být vada v telefonu a do reklamace se bude dávat i nabíječka, ale až po uplynutí doby, kdy bude v reklamaci samotný telefon

  • Mohu ve 14 denní lhůtě odstoupit od smlouvy?
  • Ano. Pokud se projevuje vada, vyberte v rámci řešení reklamace požadavek na vrácení peněz. Po vyřízení reklamace Vám budou vráceny peníze. Pokud budete chtít zboží vyměnit či opravit, i to je možné

Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech od nákupu

Na této stránce se Vám pokusíme poradit a zodpovědět nejčastější otázky ohledně vrácení zboží do 14. dní a zároveň Vás provést celým procesem vrácení.

Odstoupení od kupní smlouvy znamená, že zboží, které jste zakoupil na dálku, tedy přes e-shop, ale i telefonicky či e-mailem, Vám nějakým způsobem nevyhovuje. (barva, rychlost atd.), potažmo nefunguje.

Vrátit zboží musíte však v původním obalu a stavu tak, aby prodejci nevznikla finanční ztráta. Zboží musí být kompletní. V opačném případě má prodejce nárok, strhnout nějakou částku jako kompenzaci za opotřebení (např. škrábance, chybějící příslušenství…).

Kdo může/nemůže odstoupit od smlouvy?

Odstoupit od smlouvy ve 14 dnech není možné v případě, že kupujícím není spotřebitel, tedy v případě nákupu podnikatelem-fyzickou osobou nebo jakoukoliv právnickou osobou. Spotřebitel dále není oprávněn od smlouvy odstoupit v případě zakoupeného software, který má rozpečetěný obal, pořízení digitálního obsahu, který je poskytován bez hmotného nosiče, zboží upraveného dle přání zákazníka, poškozené zboží či zboží, které je z hygienických důvodů zabaleno v jednorázovém obalu a již jej není možné v neporušeném obalu vrátit.

Kdy a jak dostanu peníze zpět?

Ze zákona jsme povinni peníze vyplatit do 14 dnů ode dne Vašeho odstoupení od smlouvy, vždy však ne dříve než po doručení zboží zpět k nám. Peníze Vám zašleme bezhotovostně převodem na bankovní účet po zadání čísla bankovního účtu sdělením čísla účtu zákaznickému servisu či na pobočce v případně osobního vyřízení.

Formulář "Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy" můžete vyplnit on-line, nebo si jej můžete stáhnout v pdf a vyplněný vložit společně s nákupní fakturou do balíku.

  • Co vyzkoušet před odesláním zboží do reklamace?
  • Pokud se jedná o mobilní telefon, tablet či počítač, určitě nejprve udělejte na zařízení tovární nastavení či recovery systému. Většinou bývá vada v aplikaci třetích stran a zboží jako samotné nakonec vadné není. Jak na to? To se dozvíte v bodě 2., kde najdete několik výrobců zařízení

  • Odkazy na stránky - podporu výrobců:
  • http://www.acer.com/ac/cs/CZ/content/support
    http://www.asus.com/cz/support/
    http://www.lenovo.com/cz/cs/
    http://www.dell.com/support/home/cz/cs/czbsdt1?~ck=mn
    http://www.samsung.com/cz/support/
    https://www.sony.cz/support/cs

  • Kdy a za jakých podmínek lze zboží reklamovat?
  • Reklamaci podejte ihned, co jste zjistili že zboží je vadné. NEZAPOMEŇTE si zálohovat pravidelně všechna uživatelská data. Reklamace mobilního telefonu, tabletu, notebooku, PC - pokud je to možné, zálohujte si na vašem zařízení veškerá data (dokumenty, fotky, kontakty a jiné). V případě, že je v zařízení vložena paměťová/SIM karta, vyjměte ji. Ze zařízení odstraňte zabezpečení, nebo heslo/PIN uveďte do reklamačního protokolu. Servis v rámci reklamace neručí za případnou ztrátu uživatelských dat. Zboží zasílejte včetně baterie a napájecího adaptéru.

  • Jak probíhá proces reklamace zboží, jak mi bude opravené zboží doručeno?
    1. na pobočku:
      Zboží donesete na pobočku, kde pracovník Patro.cz vystaví protokol o reklamaci. Po opravě Vám doručíme zboží zpět na danou pobočku či zašleme poštou.
    2. přímo centrální RMA (Zlín):
      Odeslání na centrálu, kde obsahem balení je reklamované zboží, průvodní dopis a kopie faktury. Po opravě Vám zašleme zboží poštou.
  • Co donést k reklamovanému zboží za příslušenství?
  • Určitě je lepší donést k mobilnímu telefonu i nabíječku či naopak. Servis otestuje i poslané příslušenství. V opačném případě nemusí být vada v telefonu a do reklamace se bude dávat i nabíječka, ale až po uplynutí doby, kdy bude v reklamaci samotný telefon

  • Jak urychlit dobu trvání reklamace?
  • Odesláním zboží přímo do autorizovaného servisu.

  • Jak zjistím stav reklamace?
  • Stav reklamace je možné zjistit přes zákaznickou podporu na čísle 570 570 177 (v pracovní dny 8-14 hod). Zasláním dotazu na mail: reklamace@nwt.cz

    Průběh reklamace a její trvání nedokážeme ovlivnit. Zboží je zasíláno do autorizovaného servisu. Lhůta na celkové vyřízení reklamace je 30 dní.

  • Které vady nelze uznat záruční reklamaci?
  • Mezi záruční opravy nepatří prasklé displeje, ohnuté piny v patici základních desek, jakkoliv mechanicky poškozené či nějak prolité zboží.

  • Jaké jsou možnosti odstoupení od smlouvy?
  • Platí, že odstoupit od smlouvy lze v rámci 14denní lhůty, při 3 stejných nebo 4 různých uznaných opravách a v případě, že nebude 30. den reklamace vyřízena.

  • Může někdo jiný převzít vyřízenou reklamaci?
  • Ano, je to možné. Pověřená osoba musí mít u sebe originál reklamačního protokolu nebo (stačí neověřenou) plnou moc k převzetí zboží. Doporučujeme dopředu informovat reklamační oddělení emailem reklamace@nwt.cz nebo telefonem na 570 570 177 (v pracovní dny 8-14 hod). Případně při založení reklamace požádejte o zapsání hesla pro vyzvednutí.

Kde mohu uplatnit reklamaci?

Veškeré zboží je možné reklamovat:

  1. Osobně na kterékoli pobočce Patro.cz. Seznam poboček a jejich otevírací dobu najdete zde
  2. Odesláním zboží na adresu:
    NWT a.s.
    Reklamační oddělení Patro.cz
    tř.Tomáše Bati 269
    760 01 Zlín

U velkých a vestavných spotřebičů (např. pračka, myčka, lednice, odsavač par, TV s velkou úhlopříčkou apod.) nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k Vám. Malé spotřebiče je nutné doručit do servisu osobně, kurýrem či poštou.

Co je potřeba doložit k reklamovanému zboží?

K reklamaci doložte kopii nákupního dokladu. Doporučujeme zboží odeslat s příslušenstvím dle charakteru vady (notebook nenabíjí = notebook + adaptér), případně kontaktovat reklamační oddělení emailem na reklamace@nwt.cz a dotázat se na požadované příslušenství. Dále prosím uvádějte přesný popis závady, a pokud je to možné i s upřesněním za jakých podmínek se závada projevuje.

Formulář pro uplatnění reklamace můžete vyplnit on-line, nebo si jej můžete stáhnout v pdf.

Jak reklamované zboží zabalit?

Důrazně upozorňujeme, že je důležité zboží zasílané na reklamaci zabalit tak abyste výrazně omezili možnost poškození zboží při přepravě. V případě doručení poškozené zásilky pak není možné vyřídit záruční opravu. V takovém případě Vás pochopitelně budeme ihned po obdržení zásilky informovat.

Doporučení, jak správně balit zboží pro reklamace naleznete zde.

Přišel mi email z reklamačního oddělení, co s tím?

První email, který Vám přišel, je potvrzení o přijetí reklamace naší firmou a podle jeho čísla je možné se informovat na stav reklamace.

Druhý email je informace, jak byla reklamace vyřešena.

Dalším emailem, který Vám může být zaslán, je cenová nabídka na placenou opravu. Tu odesíláme v případě, že reklamace nebyla uznána jako záruční a nabízíme tím mimo záruční, placenou opravu. Zde je potřeba bezodkladně odpovědět, abychom správně zařídili vše potřebné.

Nabídku placené opravy můžete přijmout, nebo odmítnout. To záleží zcela na Vás.

Jak zjistím stav své reklamace?

Stav reklamace je možné zjistit zasláním emailu na reklamace@nwt.cz (v emailu uvádějte vždy číslo reklamace), Doporučujeme využívat tento způsob komunikace, budete mít vše v písemné podobě včetně naší reakce.

Dále pak telefonicky na čísle 570 570 177 (v pracovní dny 8-14 hod).

V případě, že Váš hovor nebude přijat, zavolá Vám vždy naše reklamační oddělení zpět.

Jak dlouho bude reklamace trvat?

Reklamace v případě kupujícího spotřebitele řešíme maximálně do 30 dní.

Vymezení pojmů kupující spotřebitel a kupující podnikatel najdete v Obchodních podmínkách zde.

Reklamace se blíží k 30. dní, co dělat?

Můžete se zeptat na stav reklamace. Případně vyčkat, než Vám automat 30. den zašle protokol o výměně nebo o vrácení peněz.

Jak a kde si mohu vyzvednout vyřízenou reklamaci?

V případě zaslání poštou, Vám bude vyřízená reklamace odeslána zpět na adresu, z prodejního dokladu (doručovací adresa), pokud v průvodním dopise neuvedete jiný požadavek.

V případě osobního převzetí bude vyřízená reklamace připravena na pobočce, kde byla reklamace uplatněna

Co potřebuji mít s sebou, abych si mohl(a) reklamaci vyzvednout osobně

K osobnímu vyzvednutí je potřeba předložit originál reklamačního protokolu, který jste obdrželi při uplatnění Vaší reklamace.

Mohu pro vyřízenou reklamaci poslat někoho jiného

Ano je to možné. Pověřená osoba musí mít u sebe originál reklamačního protokolu nebo (stačí neověřenou) plnou moc k převzetí zboží.

Jak dlouho může trvat servis nebo pozáruční oprava?

Snažíme se, ve spolupráci s autorizovanými servisy na území ČR, řešit tyto opravy do 30 dní.

V případě nutnosti odeslání do servisu mimo ČR, se doba opravy může výrazně prodloužit.

Mám technický dotaz, co s tím?

Technické dotazy pište na email reklamace@nwt.cz

  • Zboží se mi rozbilo znovu, jak dále postupovat?
  • Postupujte stejně jako při první reklamaci. Tj. založení reklamace na pobočce či odesláním na centrálu.

  • Mohu při opakované reklamaci požadovat vrácení peněz?
  • Ano. Rozhodnutí o vrácení peněz, ale dává autorizovaný servis, dle toho, zda už je na vrácení peněz nárok.

  • Mohu u Vás požádat o mimozáruční opravu?
  • Ano. Většina zboží umožňuje opravu i mimo záruku. Jak na to? Pokud nechcete kontaktovat autorizovaný servis přímo, zboží necháte na kterékoliv pobočce a my Vás po nacenění opravy budeme kontaktovat.

  • Dorazilo Vám zboží domů poškozené? Přepravní obal zásilky je viditelně mechanicky poškozen?
  • Při jakémkoliv poškození přepravního obalu sepište na místě s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu. Případně doporučujeme obrátit se do 48 hodin na přepravce, pořídit fotodokumentaci balení, včetně obalového materiálu a samotného zboží. V dalších případech se obraťte na naše zákaznické centrum 570 570 177 (v pracovní dny 8-14 hod) nebo zboží dovezte v co nejkratší době na kteroukoliv pobočku Patro.cz. Jak postupovat v tomto případě naleznete na stránce Jak postupovat při přebírání zásilky.

Jak postupovat při přebírání zásilky

Na Patro.cz děláme vše pro to, aby Vám včas a ve 100 % stavu dorazilo přesně to zboží, které jste si objednali. Pokud se tak z jakéhokoliv důvodu nestane, postupujte následovně:

Zboží v zásilce nesouhlasí se zbožím na nákupním dokladu
Ihned volejte na číslo 570 570 177 / reklamace@nwt.cz

Přepravní obal zásilky je viditelně mechanicky poškozen
Při jakémkoliv poškození přepravního obalu sepište na místě s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu

Převzali jste poškozenou zásilku a poškození zjistili až po odjezdu přepravce?

Česká pošta

  1. Zásilku reklamujte nejpozději následující pracovní den na pobočce České pošty.
  2. Vezměte si kompletní balení zásilky, fakturu a občanský průkaz
  3. Na poště s Vámi sepíší zápis o škodě a uplatnění nároku náhrady škody (dle podmínek České pošty se po přijetí zásilky stává zákazník majitelem zásilky).
  4. Vyjádření o výsledku reklamačního řízení řeší pošta přímo s Vámi.
  5. V případě nesplnění včasného nahlášení škody se zákazník vystavuje riziku zamítnutí reklamace.

PPL

  1. Nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky ohlásit na infolinku 225 331 800 nebo e-mailem info@ppl.cz.
  2. Při nenahlášení škody do třech dnů od převzetí zásilky se vystavujete riziku zamítnutí reklamace.

Uloženka

  1. Nejpozději do 2 pracovních dnů napište na reklamace@ulozenka.cz email s popisem škody.
  2. Přiložte fakturu nebo dodací list, daňový doklad a fotodokumentaci poškození.
  3. Pokud nemáte přístup k internetu, kontaktujte nás na 570 570 177, kde s Vámi operátor situaci dořeší.
  4. Při nenahlášení škody do dvou dnů od převzetí zásilky se vystavujete riziku zamítnutí reklamace

Zjistili jste mechanické poškození zásilky po osobním odběru?

Ihned volejte na číslo 570 570 177

  1. Zkontrolujte fyzický stav zboží ještě před použitím.
  2. Po použití (instalaci, montáži, sestavení), můžeme reklamace kvůli licencím či porušeným pečetím zamítnout.
  • Co znamená odstoupení od smlouvy ve 14 dnech?
  • Každý spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve 14 dnech od doručení zboží bez udání důvodu. Tohoto svého práva využijte, pokud Vám přes eshop zakoupené zboží po vyzkoušení nevyhovuje, nesplňuje Vaše očekávání nebo jste si koupi jednoduše rozmysleli. Vrácené zboží musí být v původním stavu. V případě potřeby je možné rovněž ve 14 dnech zboží vyměnit.

  • Jaká je možnost a rozsah vyzkoušení zboží?
  • Vyzkoušení znamená zprovoznění zboží a přiměřené otestování všech funkcí, které má zboží splňovat dle požadavku zákazníka.

    Zakoupíte-li si například monitor nebo televizi, je v pořádku zprovoznění, ozkoušení obrazu, kvality přehrávání, jednoduchosti obsluhy a plynulosti rozhraní. V případě fotoaparátu je v pořádku pořízení několika snímků v různých režimech. U tiskárny si bez problémů vytiskněte několik stránek textu, vyzkoušejte si barevný tisk či tisk fotografií.

    Pokud to není vysloveně nutné, nesundávejte ochranné fólie displejů a lesklých částí těl zboží a samolepky výrobce.

  • V jakých případech nedostanu zpět celou částku?
  • Abyste při vrácení zboží dostal zpět celou částku zaplacené kupní ceny, musí být vrácené zboží bez jakéhokoliv poškození a nejevící známky užívání. Pokud například vrátíte televizor s poškrábaným stojanem, máme právo snížit vrácenou částku o částku představující snížení hodnoty vráceného zboží způsobené jeho poškozením.

  • Co když mi chybí příslušenství?
  • V takovém případě Vám v souladu s předchozím bodem odečteme hodnotu chybějícího příslušenství

  • Na které zboží se nevztahuje možnost odstoupení ve 14 dnech?
  • Odstoupit od smlouvy ve 14 dnech není možné v případě, že kupujícím není spotřebitel, tedy v případě nákupu podnikatelem-fyzickou osobou nebo jakoukoliv právnickou osobou. Spotřebitel dále není oprávněn od smlouvy odstoupit v případě zakoupeného software, který má rozpečetěný obal, pořízení digitálního obsahu, který je poskytován bez hmotného nosiče, zboží upraveného dle přání zákazníka, poškozené zboží či zboží, které je z hygienických důvodů zabaleno v jednorázovém obalu a již jej není možné v neporušeném obalu vrátit

  • Je nutné vracet zboží v originálním balení?
  • Není to nutné, ale pokud je to byť jen trochu možné, použijte prosím originální obal, zejména v případě, je-li tento vybaven ochrannými polystyrenovými výlisky. V každém případě zabalte zboží tak, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození.

  • Kdy a jak dostanu peníze zpět?
  • Ze zákona jsme povinni peníze vyplatit do 14 dnů ode dne Vašeho odstoupení od smlouvy, vždy však ne dříve než po doručení zboží zpět k nám. Peníze Vám zašleme bezhotovostně převodem na bankovní účet, po sdělení čísla účtu zákaznickému servisu či na pobočce v případně osobního vyřízení.

Péče o zákazníky: 570 570 177

Kontaktujte nás na telefonním čísle 570 570 177 (v pracovní dny 8-14 hod), naši operátoři vám poradí s jakýmkoli problémem.

Tech support

Kontaktujte nás na emailu podpora@patro.cz, naši operátoři vám poradí s jakýmkoli problémem.

Zákaznické linky výrobců, chat apod.

http://www.acer.com/ac/cs/CZ/content/support
http://www.asus.com/cz/support/
http://www.lenovo.com/cz/cs/
http://www.dell.com/support/home/cz/cs/czbsdt1?~ck=mn
http://www.samsung.com/cz/support/
https://www.sony.cz/support/cs

  • Kdy a za jakých podmínek lze zboží vyměnit, kdy není nárok na výměnu
  • Nárok na výměnu se nevztahuje na použitý software, poškozené zboží či zboží podléhající hygienickým podmínkám, jako například sluchátka-pecky.

  • Jak probíhá proces výměny zboží, jak mi bude vyměněné zboží doručeno?
    1. na pobočku:
      Zboží donesete na pobočku, kde pracovník Patro.cz vystaví protokol o reklamaci. Po schválení výměny centrálou Vám doručíme zboží zpět na danou pobočku či zašleme poštou.
    2. přímo centrální RMA (Zlín):
      Odeslání na centrálu, kde obsahem balení je kompletní zboží, průvodní dopis a kopie faktury. Na centrále se schválí nárok na výměnu a nové zboží odesíláme na adresu v průvodním dopise či na nákupní faktuře.
  • Způsob/náklady na poštovné:
  • Pokud bude nárok na výměnu zboží oprávněný, zašlete nám přepravní štítek na email reklamace@nwt.cz a my Vám proplatíme poštovné.

  • Kdy lze vrátit bez udání důvodu?
  • Vrátit můžete zboží v rámci 14denní lhůty na vyzkoušení, které je nakoupené přes eshop, telefonicky nebo emailem.

  • Co znamená odstoupení od smlouvy ve 14 dnech?
  • Odstoupení od smlouvy znamená, že zakoupené zboží přes e-shop jsem si vyzkoušel a nevyhovuje mi barva, či jiný parametr. Vrácení musí být v původním stavu.

  • Co dělat když mi dojde poškozené zboží?
  • Informace naleznete zde

  • Zákaznické centrum
  • Rádi Vám poradíme na našem chatu a zákaznické lince.

    Pracovní doba: v pracovní dny 8-14 hod

    Telefon: 570 570 177

    Email: info@patro.cz

Formulář - Uplatnění reklamace a reklamační list

Formulář můžete vyplnit on-line, nebo si jej můžete stáhnout v pdf.

Formulář - Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy

Formulář můžete vyplnit on-line, nebo si jej můžete stáhnout v pdf.