• 300 000 produktů
  • Rychlá expedice
Menu
CZKMěna
Vyberte si kategorii
> Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

OBJEDNÁVKA – NÁKUP – DAŇOVÝ DOKLAD

Potřebuji poradit s výběrem produktu. Mohu se na Vás obrátit?
S výběrem správného produktu vám rádi poradíme – stačí vyplnit formulář pod produktem o který máte zájem nebo formulář u podobného produktu. Na tento dotaz Vám následně odpoví přímo obchodní manažer pro daný sortiment. Dotaz nám můžete také zaslat na info@patro.cz. Zde dojde ke zpracování a předání na konkrétního obchodního manažera.

Jaká je dodací lhůta?
U každého produktu na webu najedete informaci o dostupném množství a termínu expedice. Oba údaje jsou několikrát denně aktualizované. Přesto se ve výjimečných případech může stát, že zobrazujeme dostupnost u produktu, který je aktuálně vyprodán.

Co znamená termín u zboží „skladem, ihned k odeslání“ a „skladem, ihned k odběru“?
Skladem, ihned k odeslání je označeno zboží, které jsme schopni okamžitě odeslat z centrálního skladu na Vaši adresu. Zboží označené „ihned k odběru“ je na hlavním skladu ve Zlíně. Na základě objednávky je možné jej do 60 minut osobně vyzvednout nebo standardně odeslat na Vaši adresu.

Kde můžu sledovat průběh objednávky?
Přihlaste se na účet Patro.cz Vytvořená objednávka je automaticky vázána na vámi zadanou e-mailovou adresu.
Zaregistrujte se a zjednodušte si další objednávky. Při dalším nákupu zboží již nebudete muset znovu vyplňovat dodací údaje, získáte také přístup k Vaší objednávce a můžete sledovat i její stav. Pokud jste u nás již nakoupili nebo máte vytvořenou objednávku, při registraci použijte stejný email. Sjednotíte si tak všechny své objednávky.

Budu předem vědět v kolik hodin bude připravena má objednávka?
Bohužel takto přesnou informaci nejsme schopni podat. Vyřízení a vychystání objednávky je ovlivněno více faktory.

Jak dlouho bude objednávka čekat na osobní odběr na výdejním místě?
Vaši objednávku vám na smluveném místě budeme hlídat pět pracovních dnů. Pokud byste tento termín nestihli, informujte nás včas na info@patro.cz a termín Vám na přání prodloužíme.

Dostanu informaci, že jste přijali platbu za objednávku?
V případě bankovního převodu vám na email zašleme daňový doklad o přijaté platbě. V případě platby kartou online vidíte stav platby ihned.

Jak lze změnit způsob platby nebo místo dodání?
Svůj požadavek můžete poslat mailem na info@patro.cz, případně nám jej zavolat na číslo 570 570 170 (po-pá, 8-14 hod.) Vždy mějte připraveno číslo objednávky.

Jak mohu vyměnit položku v odeslané objednávce?
Svůj požadavek můžete poslat mailem na info@patro.cz, případně nám jej zavolat na číslo 570 570 170 (po-pá, 8-14 hod.) Uveďte vždy číslo objednávky a ID produktu, který chcete do objednávky přidat.

Mohu si stáhnout fakturu v elektronické podobě?
Ano, po přihlášení na účet Patro, v sekci Moje objednávky. Fakuturu zasíláme také jako elektronickou přílohu mailu o odeslání objednávky.

Chci svou objednávku zrušit. Co mám udělat?
O zrušení objednávky nás můžete informovat mailem na info@patro.cz nebo případně telefonicky na 570 570 170 (Po-Pá, 8-14 hod.). V případě, že toto nelze, pak postačí, pokud si objednávku na pobočce nevyzvednete či nepřevezmete od dopravce. Peníze vám vrátíme zpět na účet ve chvíli, kdy se zboží vrátí do našeho skladu.


Jak nakoupit bez DPH?
Jste-li firma podnikající v rámci EU a přihlášeni jako plátce DPH (vyjma CZE), vyplňte DIČ a uveďte do poznámky objendávky požadavek na prodej zboží bez DPH. Budete vyzváni k doložení registrace k DPH a výpisu z obchodního rejstříku. Komunikace musí probíhat z firemní domény (e-mail). Po ověření informací uložíme vaši objednávku bez DPH a začneme ji vyřizovat. U objednávek bez DPH je požadována platba předem - bankovní převod. Po uhrazení objednávky a její kompletaci expedujeme zásilku na vámi zvolenou doručovací adresu mimo CZE.

How to buy without VAT?
If you are a company doing business within the EU and registered as a VAT payer (except CZE), fill in the VAT number and state the request for the sale of goods without VAT in the order note. You will be asked to provide proof of VAT registration and an extract from the Commercial Register. Communication must take place from the company domain (e-mail). After verifying the information, we will save your order without VAT and start processing it. For orders without VAT, payment in advance is required - bank transfer. After paying for the order and its completion, we will ship the shipment to the delivery address of your choice outside of CZE.



Můžu změnit fakturační údaje po vyfakturování?
Ano, ve lhůtě 14 dní od vystavení dokladu. Po této lhůtě nebude Váš požadavek akceptován. Změna fakturačních údajů je možná z fyzické osoby na podnikatele či z podnikatele na podnikatele. Svůj požadavek s přesnými údaji a číslem daňového dokladu zašlete na info@patro.cz . Berte prosím v potaz, že při změně z fyzické osoby na podnikatele může být ovlivněna délka záruční doby zboží.



REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Bylo mi dodáno jiné zboží, než jsem objednal. Co s tím?
V takovém případě kontaktujte naši zákaznickou linku nebo zašlete email na info@patro.cz, společně zde tento problém vyřešíme.

Zboží dorazilo poškozené. Jak postupovat?
Při jakémkoliv zjevném poškození přepravního obalu máte právo zásilku nepřijmout. Ať už se rozhodnete jakkoliv, sepište na místě s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu a pokud možno, pořiďte fotodokumentaci balení.
V případě, že je přepravní obal neporušený, ale zboží po rozbalení je poškozené, pořiďte prosím fotodokumentaci balení, včetně obalového materiálu a samotného zboží a obraťte se na naše zákaznické centrum na čísle 570 570 170 (v pracovní dny 8-14 hod) nebo zboží dovezte v co nejkratší době na kteroukoliv naši prodejnu.

Zálohujete mi data při reklamaci mobilního telefonu, tabletu, notebooku, PC?
Pokud je to možné, zálohujte si na vašem zařízení veškerá data (dokumenty, fotky, kontakty a jiné). Servis v rámci reklamace neručí za případnou ztrátu uživatelských dat. V případě, že je v zařízení vložena paměťová/SIM karta, vyjměte ji. Ze zařízení odstraňte zabezpečení, nebo heslo/PIN uveďte do reklamačního protokolu. Zboží zasílejte včetně baterie a napájecího adaptéru.

Jak odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů a zboží vrátit případně vyměnit?
Využijte našeho průvodce reklamací. Zde naleznete všechny potřebné informace.

Kde a jak mám podat reklamaci?
Využijte našeho průvodce reklamací. Zde naleznete všechny potřebné informace.

Jaká je lhůta pro vyřízení reklamace?
Zákonná povinnost prodejce je vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího podání, vždy se však snažíme o co nejkratší délku vyřízení žádosti. Někdy to však není v našich silách a je skutečně počkat celých 30 dní.

Kde si mohu ověřit stav své reklamace?
Zboží vždy zasíláme do autorizovaných servisů a z tohoto důvodu nejsme schopni poskytovat každou změnu stavu reklamace.

S vyřízením reklamačního řízení nesouhlasím, jak mám postupovat?
O vyřízení reklamace rozhoduje odborný autorizovaný servis. V případě, že s výsledkem reklamačního řízení nesouhlasíte, máte možnost toto rozhodnutí rozporovat jiným odborným posudkem, například posudkem znalce.

Potřebuji pozáruční servis. Mohu se obrátit na Vás?
Rádi Vám poradíme s řešením pozáručního servisu zboží zakoupeného u nás. 
 
Jaká je adresa pro odeslání zboží k reklamaci, odstoupení od kupní smlouvy či korespondence?
NWT a.s.
RMA, Digiboss.cz
Třída Tomáše Bati 269
760 01 Zlín

*Zásilky doručené na fakturační adresu nepřevezmeme. Vše nám prosím zasílejte na korespondenční adresu. Děkujeme.
 

OSTATNÍ

Chci nechat smazat své osobní údaje z databáze e-shopu Patro.cz, jak to mám provést?
Zašlete nám požadavek z emailu, se kterým je Váš účet vázán na info@patro.cz

Již si nepřeji zasílání mailingových nabídek, jak se odhlásím z jejich odběru?
V patičce každého takového e-mailu je možnost odhlásit odběr (úplně dole). Nezapomeňte, že se tak připravíte o akční nabídky a slevy. Požadavek můžete také zaslat na info@patro.cz

Kde najdu kontakt na prodejnu?
Seznam našich výdejních míst, kde si můžete vyzvednout zdarma své objednávky najdete zde. Jsme Vám také k dispozici v našem zákaznickém centru, a to každý pracovní den od pondělí do pátku 8:00-14:00 na telefonní lince 570 570 177.