• 300 000 produktů
  • Rychlá expedice
Menu
CZKMěna
Vyberte si kategorii
> Informace o doručování zboží před koncem roku

Informace o doručování zboží před koncem roku

Vážení zákazníci,

dovolujeme si Vás upozornit na zpoždění doručení zásilek, z důvodu omezení provozu přepravních společností před koncem roku 2020.

Děláme maximum proto, abychom k vám dopravili vaše zásilky co nejrychleji a nejbezpečněji, jak jen to půjde. Přesto vás moc prosíme o trpělivost. Mimořádná situace a omezený počet lidí „v oběhu“ můžou ovlivnit čas doručení i o několik dnů. Spolupracujeme jak s Českou poštou tak také s dopravci PPL, DPD a GEIS. Nadále platí, při dodržování základních hygienických pravidel, možnost osobního odběru na našich pobočkách ve Zlíně, Brně a Uherském Hradišti a také na některých místech Uloženky a Balíkovny (výdejní místa jsou průběžně aktualizována).

Ať už si vyberete jakýkoliv způsob dopravy (včetně osobního odběru), plaťte, prosím, předem - bankovním převodem nebo platební kartou. Můžete také využít možnosti odložené platby MALL Pay a Twisto, popřípadě úvěr Essox. Jsme tu pro Vás a věříme, že společně celou nestandardní situaci zvládneme.

P. S. Do oběhu pro vás pravidelně pouštíme spoustu zboží s dopravou zdarma.

Váš tým Patro.cz
Jsme s Vámi již 22 let.
 
 
Bližší informace:
 
Výdejní místa
Výdejní místa ve ZlíněBrně a Uherském Hradišti jsou otevřena zejména pro vyzvednutí zásilky, ale také je možné uhradit objednané zboží (platba kartou).

Stále je nutné dodržet tyto základní podmínky.

 
  1. Osobní vyzvednutí objednávky, preferujte úhradu platební kartou
  2. Mějte nasazenou roušku nebo jinak zakrytá ústa a nos (šátek, šála)
  3. K výdejnímu místu přistupujte jednotlivě a udržujte rozestup 2 metry od ostatních osob
Chráníte tak zdraví Vaše i naše. Děkujeme.


Nové objednávky 
U nových objednávek je možné zvolit osobní odběr na našich pobočkách za podmínek výše uvedených (vstup jednotlivě, rouška, platba předem), dále možnost doručení prostřednictvím PPL, DPD a GEIS (při předání je nutné mít nasazenou roušku) nebo na pobočku České pošty. K dispozici zůstávají také některé pobočky Uloženky a Balíkovny. Pro úhradu objednávky prosím volte platbu kartou nebo bankovním převodem.
 
Objednávky s vyzvednutím v síti Uloženka.cz a Balíkovna.cz
V případě, že máte zboží uhrazeno, je třeba vyčkat a jakmile to bude možné, zboží Vám bude Uloženkou nebo Balíkovnou vydáno.
V případě, že se jedná o zboží na dobírku, doporučujeme provést na místě úhradu platební kartou.

Výdej zásilek je na výdejních místech povolen.
Usnesením Vlády ČR byl omezen maloobchodní prodej, ale výdej zásilek z internetových obchodů má výjimku (tj. samotný výdej zásilek z internetových obchodů MŮŽE PROBÍHAT i v obchodech, kde je jinak prodej zboží Usnesením Vlády zakázán.)

Výdej zásilek je na výdejních místech povolen.
Usnesením vlády ČR byl omezen maloobchodní prodej, ale výdej zásilek z internetových obchodů má výjimku (tj. samotný výdej zásilek z internetových obchodů MŮŽE PROBÍHAT i v obchodech, kde je jinak prodej zboží usnesením vlády zakázán.)

Při vyzvednutí zboží prosím dbejte pokynů pracovníků eshopu, které se řídí níže uvedeným nařízením vlády.
S účinností ode dne 23. listopadu 2020 od 00:00 hod. do odvolání se:

III. nařizuje, aby v provozovnách podle bodu I/1, jejichž provoz není zakázán, provozovatel dodržoval následující pravidla:
  • 1. v provozovně nepřipustí přítomnost více zákazníků, než je 1 zákazník na 15 m2 prodejní plochy; v případě provozovny s prodejní plochou menší než 15 m2 se toto omezení nevztahuje na dítě mladší 15 let doprovázející zákazníka a na doprovod zákazníka, který je držitelem průkazu osoby se zdravotním postižením; v případě ostatních provozoven se toto omezení nevztahuje na dítě mladší 6 let doprovázející zákazníka,
  • 2. aktivně brání tomu, aby se zákazníci zdržovali v kratších vzdálenostech, než jsou 2 metry, nejde-li o osoby ze společné domácnosti,
  • 3. zajistí řízení front čekajících zákazníků, a to jak uvnitř, tak před provozovnou, zejména za pomoci označení prostoru pro čekání a umístění značek pro minimální rozestupy mezi zákazníky (minimální rozestupy 2 metry), přičemž zákazník, který je držitelem průkazu osoby se zdravotním postižením, má právo přednostního nákupu,
  • 4. umístí dezinfekční prostředky u často dotýkaných předmětů (především kliky, zábradlí, nákupní vozíky) tak, aby byly k dispozici pro zaměstnance i zákazníky provozoven a mohly být využívány k pravidelné dezinfekci,
  • 5. zajistí informování zákazníků o výše uvedených pravidlech, a to zejména prostřednictvím informačních plakátů u vstupu a v provozovně, popřípadě sdělováním pravidel reproduktory v provozovně,
  • 6. v případě osoby, která veze kočárek s dítětem, nesmí provozovatel vyžadovat, aby pro nákup používala nákupní vozík, a dítě v kočárku se nezapočítá do celkového dovoleného počtu osob na prodejní plochu,
  • s tím, že prodejní plochou se rozumí část provozovny, která je určena pro prodej a vystavení zboží, tj. celková plocha, kam zákazníci mají přístup, včetně zkušebních místností, plocha zabraná prodejními pulty a výklady, plocha za prodejními pulty, kterou používají prodavači; do prodejní plochy se nezahrnují kanceláře, sklady a přípravny, dílny, schodiště, šatny a jiné společenské prostory.

Cesta osob pro vyzvednutí zásilek povolena!
Zboží na našich pobočkách (aktuálně pouze výdejní místo), si můžete vyzvednout v rámci zdravotní procházky na čerstvém vzduchu. :-)
 
Plaťte předem bezkontaktně
Bankovky a mince jsou prý teď na černé listině přenašečů. I kdyby nebyly, platba předem je pohodlnější, a navíc omezíte dobu, po kterou se vystavujete kontaktu s kurýrem nebo jinou osobou.
 
Jak mám řešit reklamace nebo vrácení zboží?
* Reklamace a odstoupení od kupní smlouvy nám prosím zasílejte pomocí přepravce. Od 22.10.2020 nebudeme reklamace na našich pobočkách přijímat osobně z důvodu omezení fyzického kontatku a ochrany zdraví osob. Více informací najdete zde.

* platí v mimořádném stavu, který vyhlásila vláda 21.10.2020

Práva spotřebitelů v době koronaviru
Krizová opatření problematiku uplatňování a vyřizování reklamací specificky neupravují. Při výkonu práv v době nouzového stavu by k sobě účastníci smluvního vztahu měli přistupovat ohleduplně, s trpělivostí a přihlédnutím k mimořádné situaci, v níž se druhá strana může nacházet, např. v souvislosti s nuceným uzavřením provozu, nedostatkem zaměstnanců, kteří musí doma hlídat děti, jsou v karanténě apod.  Např. šikanózní trvání na vyřizování reklamací spotřebního zboží, které není nepostradatelné, v běžných lhůtách a odstupování od smlouvy v případě, že z důvodu nouzového stavu nemohla být reklamace vyřízena, může mít povahu jednání v rozporu s dobrými mravy, kterému není přiznána právní ochrana.
Dále budeme dělat maximu pro dodržování zakonné lhůty pro vyřízení oprávněné reklamace tj. vyřízení do 30 dnů od přijetí. Jedná se zejména o nepostradatelné vybavení domácnosti (lednice, pračka, sporák apod.). V případě reklamací i odstoupení budeme i my více flexibilní a pokud k tomu bude důvod budeme posuzovat jednotlivé případy citlivěji. 

https://www.coi.cz/faq/koronavirus-a-prava-spotrebitelu/

 

Chci stornovat objednávku. Jak na to? 
O stornu objednávky nás můžete informovat mailem na info@patro.cz nebo případně telefonicky na 570 570 170 (Po-Pá, 8-14 hod.). V případě, že toto nelze, pak postačí, pokud si objednávku na pobočce nevyzvednete či nepřevezmete od dopravce. Finance vám vrátíme ve chvíli, kdy se zboží vrátí do našeho skladu.

Mám objednávku s místem odběru na vaší pobočce a nevím kdy si mohu zboží vyzvednout anebo je-li odběrné místo otevřeno. Kde to zjistím?
Seznam odběrných míst, najdete je zde. O uložení objednávky na odběrném místě vás budeme informovat emailem a sms zprávou. Stav vaší objednávky můžete též sledovat na odkazu, jenž Vám byl odeslán na mail při vytvoření objednávky nebo po přihlášení na Váš uživatelský účet Digiboss.cz

Chci odstoupit od smlouvy. Jaké jsou podmínky?
Podmínky si můžete prostudovat v tomto dokumentu. Abychom mohli zboží převzít, musíte jej mít správně zabalené a opatřené popisem RMA, Patro.cz. Informace jak na to, najdete ZDE.

Jak mám podat reklamaci a jak reklamace probíhá? A jak funguje vrácení zboží?
Zbožík k reklamaci nám prosím pošlete poštou nebo kurýrem na adresu NWT a.s., Patro.cz, Třída T. Bati 269, 76001 Zlín – i v tomto případě musí být zásilka jasně označena jako RMA, Patro.cz. Detailní informace pro vyřízení reklamace ZDE. Jak zboží zabalit najdete ZDE.

Potřebuji pomoct při výběru zboží. Pomůžete mi?
Pokud jste informaci nenašli na detailu produktu a nepomohlo vám ani filtrování v levé části stránky, vyplňte formulář pro dotaz, který naleznete u každého produktu. Na tento dotaz Vám následně odpoví přímo produktový manažer pro daný sortiment. Dotaz nám můžete také zaslat na info@digiboss.cz

Můžu využívat dobírku?
Vzhledem k aktuální situaci prosím hraďte objednávky platbou předem - platba online, bankovní převod. Platba na dobírku zůstává i nadále platná, v těchto případech prosím preferujte úhradu kartou přes platební termínál přepravce.

Balík DPD, PPL, Česká pošta Balík do ruky - dobírka s doručením na libovolnou adresu v ČR následující pracovní den, je stále možná. Dobírku za objednávku je však nutné uhradit na místě platební kartou.

Nadrozměrná přeprava GEIS - dobírka je možná a z technických důvodů je VYŽADOVÁNA platba v hotovosti (platba kartou není možná). 
 
Pro obě možnosti dopravy platí že, osoba přijímající zásilku musí být při kontaktu s řidičem vybavena ochrannou rouškou nebo musí mít alespoň jiným způsobem (šátkem, šálou, jinou textilií) zakrytá ústa a nos. V opačném případě má přepravce právo zásilku nedoručit.


Často kladené dotazy najdete zde

 
Kontaktní mail:
info@digiboss.cz
 
Telefon:
570 570 177