• 300 000 produktů
  • Rychlá expedice
Menu
CZKMěna
Vyberte si kategorii

Uplatnění reklamace -­ reklamační list

Kupující:

Dodací adresa

Prodávající:

NWT a.s., nám. Míru 1217, 768 24 Hulín, IČ 63469511
Adresa pro doručování: NWT a.s., tř. Tomáše Bati 269, 760 01 Zlín

Reklamované zboží:

Popis závady:

Obsah balení při předání do reklamačního řízení:

Preferovaný způsob vyřízení reklamace:

V případě, že nebude možné zboží opravit nebo vyměnit, zaškrtněte prosím preferovaný způsob vyřízení reklamace:

Vyřízení reklamace očekávám nejpozději ve lhůtě uvedené v Obchodních podmínkách a to za podmínky, že tato lhůta je kratší nebo rovna zákonné lhůtě. V případě, že není lhůta pro vyřízení reklamace dle předchozí věty uvedena v Obchodních podmínkách, pak očekávám vyřízení reklamace nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.

Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil(a), co je obsahem reklamace spolu se zvoleným nárokem, a následně o vystavení potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně uvedení doby jejího trvání.

V případě, že zboží odesíláte fyzicky na naši reklamační adresu, je nutné přibalit kopii faktury a vytištěný fomulář.
Případné přílohy zašlete na email reklamace@nwt.cz. Do názvu mailu uveďte číslo faktury, ke které se reklamace vztahuje.