Způsoby dopravy a platby do 30. 4. 2019
ZPŮSOB DOPRAVY
DOPRAVNÉ ZDARMA*
-
1. U produktu označeného "DOPRAVA ZDARMA" neplatíte dopravné u dopravců: DPD balík, Česká pošta, PPL balík a PPL Sprint nehledě na velikost/váhu objednaného zboží.
-
2. Od 10 000Kč - platí pro objednávky v hodnotě nad 10 000,- Kč s DPH pro typ dopravy: DPD, Česká pošta a PPL balík
*V případě dopravy zdarma si vyhrazujeme právo na změnu dopravce, tak abychom mohli doručit zásilku co nejrychleji.
* Doprava zdarma se vztahuje pouze na objednávky doručované na území ČR.
Typ dopravy |
Cena bez DPH |
Cena s DPH |
Osobní odběr Brno, Ostrava |
Zdarma |
Zdarma |
Výdejní místa (Uloženka, DPD Parcel shop) |
40 Kč |
49 Kč |
DPD balík |
54 Kč |
65 Kč |
PPL balík |
70 Kč |
85 Kč |
Česká pošta - balík do ruky |
66 Kč |
80 Kč |
PPL Sprint (paleta, nadrozměr) |
302 Kč |
365 Kč |
ZPŮSOB PLATBY
Typ platby |
Cena bez DPH |
Cena s DPH |
Hotově - odběr Brno, Ostrava |
Zdarma |
Zdarma |
Hotově - výdejní místa (Uloženka, Mountfield, DPD) |
37 Kč |
45 Kč |
Dobírka |
37 Kč |
45 Kč |
Platba bankovním převodem |
Zdarma |
Zdarma |
Platba kartou
|
Zdarma |
Zdarma |
DOPRAVA NA SLOVENSKO
- Zboží je možné zaslat i na Slovensko, ale pouze po zaplacení zálohové faktury na náš EUROvý účet.
- Kurz dle www.cnb.cz
- Cena dopravy pro menší zásilky (monitor, notebook, ...): 200Kč bez DPH.
- Cena pro větší zásilky: od 300Kč bez DPH (dle velikosti a hmotnosti zboží, více info@digiboss.cz)
- Pokud jste plátcem DPH s platným DIČ, tak je možné zaslat zboží bez DPH.
- Na našem webu není možné přímo objednat zboží na Slovensko, proto je nutné udělat klasickou objednávku a v posledním kroku napsat do poznámky, že se jedná o objednávku na Slovensko. Po zpracování objednávky obchodníkem Vám zašleme proforma fakturu s údaji pro bankovní převod v EURech.
Převzetí zboží:
Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.
I přestože je obal mechanicky neporušený a zboží je poškozeno, tak o této skutečnosti neprodleně informujte dopravce, který Vám zboží doručil. Jedná-li se o doručení Českou poštou, poškození zboží oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty. V případe DPD je lhůta na oznámení poškození 2 dny. U ostatních dopravců (PPL) poškození oznamte nejpozději do 3 dnů. Poté o této skutečnosti neprodleně (nejpozději následující den) informujte nás (e-mailem, tel.). V případě poškození zachovejte přepravní obal a výstelku pro nutnost správného vyřízení reklamace poškození přepravcem. Pokud tak nebude učiněno, reklamace poškození bude zamítnuta. Po následné dohodě je možné kupujícímu ihned expedovat nové zboží, poskytnout slevu nebo zákazník může odstoupit od smlouvy.
V případě poškození zboží přepravou, prosím vyplňte reklamační formulář u přepravní společnosti, která Vám zboží doručovala.
U PPL zásilek vyplňte formulář, který naleznete zde: https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace
U DPD zásilek vyplňte formulář zde: https://public.dpd.cz/ocm/ocmindex.aspx
U zásilek, které byly doručeny Českou poštou je nutné poškození zásilky nahlásit v den doručení na nejbližší pobočce České pošty.
Při osobním odběru zboží od zástupců dodavatele, kupující ověří úplnost dodávky v místě odběru ihned.
V případě nedodržení popsaného postupu, reklamace poškození nemuže být uznána.
Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
Komunikace mezi zákazníkem a dodavatelem:
Další komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem je uskutečňována elektronickou poštou, pokud se strany nedohodnou jinak.